Ostu- ja tagastustingimused

Ostu- ja tagastustingimused

Toodete valimine 

  1. Orkla Eesti AS tooteid on võimalik osta liikudes lehele pood.orkla.ee. 
  2. Tooteid saab lisada ostukorvi nii toodete detailvaates kui ka kiirvaates.
  3. Ostukorv asub menüüribal ja kuvab ka tellimuses olevate toodete kogust.
  4. Tellimuse kogumaksumust (koos transporditasu ja KM-iga) kuvatakse ostukorvi ja tellimuse vormistamise vormil. 
  5. Peale toodete valikut tuleb liikuda ostukorvi vaatele, klikkides ostukorvi lingile. 

Ostukorv 

  1. Ostukorvile on lisatud kaalupiirang 30kg ühe tellimuse kohta. Ostukorvi vaates on võimalus veel tellimust täpsustada muutes koguseid või eemaldades tooteid.
  2. Ostukorvi hinnale lisandub transporditasu 3.49€, kui tellite tooted Itella pakiautomaati ja transporditasu 5.49€, kui tellite tooted Itella smartkulleriga Eesti piires. 
  3. Ostukorvi hinnale lisandub komplekteerimistasu 1€, kui toodete kättesaamise viisiks on valitud „tulen ise järgi” valitud šokolaadipoodi (Kalev ja Taffeli tooted) või Põltsamaa tehase poodi (Felix ja Põltsamaa tooted). 
  4. Tasuta tarne pakiautomaati alates 40€ tellimusele.
  5. Kõik tasumisele kuuluvad summad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu, sh kasutades makseviisina Pangalinki. 

Tellimuse vormistamine 

  1. Tellimuse vormistamiseks on vaja vormil sisestada isiku andmed. 
  2. Eraisik peab sisestama tulenevalt valitud tarneviisist: Eesnimi, Perenimi, e-mail, kontakttelefon ja tarneaadressi.
  3. Ettevõttena tellides tuleb lisaks sisestada ka registreerimisnumber, lisada kontakttelefon ja vajadusel ka tarneaadressist erinev juriidiline aadress. 

Püsikliendiks registreerimine

  1. Püsikkliendiks saab registreerida kasutades Smart-ID, Mobiil-Id või ID-kaarti.
  2. Sisselogitud kliendid saavad igalt täishinnaga tootelt püsikliendi soodustuse, mille suurus on -5% toote hinnast. 
  3. Lisaks on sisselogitud klientidel igakuiselt püsikliendi pakkumised.
  4. Püsikliendiks olemiseks loobumiseks võtke ühendust klienditoega.

Toodete tarne ja selle tingimused Eesti siseselt

  1. Tellimuse kättesaamiseks valib Ostja ostukorvis sobiva kohaletoimetamise viisi. Tellimusi toimetatakse kohale nii Eesti Vabariigis kui ka valitud välisriikides (vt Toodete tarne ja  tingimused välismaale). 
  2. Ostja tasub kauba kohaletoimetamisega kaasnevad kulud. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub Ostja asukohast ja kättetoimetamise viisist ning see arvutatakse ostukorvis. 
  3. Juhul kui kaubale on võimalik järgi tulla kauplusesse ja Ostja valib kauba kättesaamiseks nimetatud viisi, lisandub kauba hinnale komlekteerimise tasu.
  4. Tellimuse ettevalmistamise aeg pakiautomaati ja kulleriga tellides on kuni 7 tööpäeva, mille järel antakse pakk üle pakivedajale.
  5. Tellimuse ettevalmistamise aeg, tellimusele ise järgi minnes valitud poodi on kuni 5 tööpäeva. Paki valmisolekul tuleb vastav teavitus tellijale.
  6. NB! Tellimuste ettevalmistamise aeg võib pikeneda, kui tellimuse ettevalmistamise aeg satub riigipühale. Kui riigipüha satub tööpäevale, nihkub maksimum ettevalmistusaeg võrdselt riigipühale langevate päevade arvu võrra edasi. 
  7.  Sooduspakkumised võivad olla osaliselt seotud tavapärasest lühema “parim enne” kuupäevaga! 

Tellimuse eest tasumine 

  1. Eraisikul ja juriidilisel isikul on maksevõimalusteks pangalink (Coop, LHV, Luminor, SEB, Swedbank, Citadele, Pocopay, Revolut, Mastercard/ Visa).
  2. Tellimuse eest saab tasuda ainult eurodes. 
  3. Tellimuse kinnituseks saabub sisestatud e-posti aadressile e-kiri vastava sisuga. 
  4. Orkla Eesti AS on isikuandmete vastutav töötleja, Orkla Eesti AS edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

Toodete tarne ja  tingimused välismaale 

  1. Ostukorvile on lisatud kaalupiirang 30kg ühe tellimuse kohta. Ostukorvi vaates on võimalus veel tellimust täpsustada muutes koguseid või eemaldades tooteid.
  2. Välisriikidesse kauba kohale toomine toimub üle maailma.
  3. Kaupa ei saa tellida Kanaari saartele ja Ålandile.
  4. Tellimuse ettevalmistamise aeg Orkla Eesti AS laost kuni 7 tööpäeva jooksul, lisandub pakivedaja kohale toimetamise aeg 2-5 tööpäeva.
  5. Ostja tasub kauba kohaletoimetamisega kaasnevad kulud.
  6. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kauba kaalust,  ostja asukohast ja kättetoimetamise viisist ning transpordi maksumus arvutatakse ostukorvis – kohale toomise maksumus on näha peale toodete, riigi ning postikoodi valimist ostukorvis.
  7. Kaupa Eestist välja tellides ei rakendu tasuta transpordi piirmäär. 
  8. Kui pakk on üle antud vedajale ja valmis lahkuma Orkla Eesti AS laost, saabub teie tellimusele sisestatud e-mailile link paki jälgimiseks, millelt saate igal hetkel oma paki staatust vaadata.
  9.  DHL jälgimise lehele saad liikuda vajutades SIIA
  10. Saadetistele UK-sse, Norra ja Šveitsi lisanduvad tollimaksud, mis ei ole tellimuse maksumusse sisse arvestatud.
  11. Tollimaksude tasumiseks saate vastava teavituse, kui kaup on jõudnud tollipunkti. Uuri lisaks siit!
  12. Tellimuste ettevalmistamise aeg võib pikeneda, kui tellimuse ettevalmistamise aeg satub riigipühale. Kui riigipüha satub tööpäevale, nihkub maksimum ettevalmistusaeg võrdselt riigipühale langevate päevade arvu võrra edasi. 

Tellimusest loobumine ja kauba tagastamine 

  1. Tellimusest loobuda ja tooted tagastada saab 14 kalendripäeva jooksul toodete kättesaamisest vastava avalduse alusel. 
  2. Kaupa saab tagastada 14. päeva jooksul alates kauba kättesaamisest pakiautomaadi kaudu, mille kaudu kaup Ostjani toimetati ning Ostja kasutab sama pakiautomaadi uksekoodi, mida paki kättesaamisel või SMS-iga saadetud tagastuskoodi. 
  3. Punktis 2. kirjeldatud viisil kauba tagastamisel on kauba tagastamise kulu võrdne kauba kohaletoimetamise kuluga ning kauba tagastamise kulu arvestatakse maha Ostjale tagastamisele kuuluvast summast, s.t Ostjale tagastatakse ainult kauba eest tasutud müügihind. 
  4. Tellimusest loobumise ja toodete tagastuse avaldus saata emailiga aadressile epoeladu@orkla.ee
  5. Tellimusest loobuda ja tooted tagastada on õigus juhul, kui tooted on kasutamata ja rikkumata, sh originaalpakendis ja hoiustatud ning transporditud tootele arve-saatelehel toodud tingimustel (k.a. temperatuur). 
  6. Tagasimaksed, mida müüja teostab vastavalt käesolevatele tingimustele, tehakse 7 tööpäeva jooksul alates tellimuses kindlaks määratud üleandmise kuupäevast. Tagasimaksed tehakse ostja samale arvelduskontole, millelt tellimuse eest tasuti. 
  7. Juhul, kui ostja on tellimusest taganenud ja tagastatud tooted on nõuetekohased, tagastab müüja ostjale tellimuse maksumuse ilma kohaletoimetamise tasuta 7 kalendripäeva jooksul toodete tagasivõtmisest. 
  8. Taganemisavalduse kättesaamist kinnitab veebipood Ostjale e-postiga. 
  9. Ostja peab kauba tagastama taganemisavalduse esitamisele järgneva 14. päeva jooksul või esitama sama aja jooksul tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale. 
  10. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
  11. Müüjal on õigus loobuda kauba müümisest olukorras, kus tehnilise vea tõttu on Veebipoes pakutava toote hind muutunud/muudetud võrreldes vastava toote tavalise turuhinnaga ebamõistlikult odavaks (hinnaviga), kauba juures puudub selgesõnaline info, et tegemist on kaubale kehtestatud erihinnaga ja kaup on Ostjale üle andmata. Müüjal on õigus sellisest tehingust taganeda 3 tööpäeva jooksul alates hinnaveaga sõlmitud tehingust teadasaamisest, esitades Ostjale vastavasisulise kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis avalduse. Nimetatud alusel taganemise korral tagastab Veebipood Ostjale viivitamata, kuid hiljemalt 14. päeva jooksul kõik Ostjalt lepingu alusel saadud tasud, sh kättetoimetamise tasu. Kõik maksed tehakse Ostja arvelduskontole, millelt kauba eest tasuti.